Neeeeeeej !!

Mamman går upp en liten stund på övervåningen... Då passar dottern på att smuggla ut ett stort smörpaket. Tycker att det är väldigt tyst så jag ropar efter min dotter och får inget svar... Ropar igen och frågar om Milla gör bus. Jaaaa!! Får jag till svar... Det är jajja säger hon sen... Går in vardagsrummet för att se vad hon har gjort!! Och synen jag möttes av var bra mycket värre än jag kunnat ana... Hela soffan (inte hela, men halva) var täckt av ett 1-2 centimeter bredd lager med SMÖR!! =( Jag ville bara grina, men säger relativt lugnt att detta är verkligen INTE OK Milla. Nej, det är fel, svarar dottern. Men vad 17 hjälper det?! Får av henne kläderna, eftersom hela hon är täckt också. Det var ett stort paket med 600 gram i.

Då börjar hon storyla helt förtvivlat... Och vet Ni varför?? - Jo, Mamman var sååå ELAK att hon tog av Millas nya fina munkjacka, för att försöka rädda den. Milla ville ju ha på sig den!! UNDERBARA TROTS :/



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Haha. Ja du vad ska man säga

2010-04-04 @ 23:04:42
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Lena Ljungberg

Men jisses! Kan inte låta bli att le ändå mitt i all skit. Hon är ju såååå underbar. Men ack så busigt!

2010-04-05 @ 09:44:06
URL: http://mammalenas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback