Scheisse

Jag kan verkligen INTE sova!! Detta är icke bra... Så efter ett tags stirrande i väggen, så gav jag upp... Gjorde mig en tavla i stället. För vet Ni vad ?? Lena har gått och blivit konstnär på äldre (??) dagar... Det Ni ;) En fin tavla som jag skall ha i mitt sovrum. Tyvärr så vågar jag inte lägga upp den här, men den existerar, och det är inte fy skam ;)

Och nej, om det är någon som trodde att jag på fullaste allvar tycker mig ha blivit en konstnär, så är jag IRONISK!! Men det är trots allt mitt första verk så jag tänker faktiskt rama in den och hänga upp den på väggen =) Varför jag får för mig att göra sånt här mitt i natten, kan jag tyvärr inte svara på. Idésprutan Lena kanske slog på stort...?? Eller så var det kanske så enkelt att jag fick mig en härlig välbehövd sovmorgon i morse. Men hur härligt det än var, så ledde det till att jag är sleepless in u-a just nu... Nu gör jag ett nytt försök till att sova ♥

JB kom och ta mig är du SNÄLL...!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Haha. Ja det blir nog bra. Jag var på konstutställning i Köpenhamn en gång och då hade en gjort ett blyertstreck från en kant till andra det var det enda och den skulle de ha flera tusen för så......Kän tänka mej att du kan få mer för din....Haha

2010-04-06 @ 09:06:50
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Katharina

Jag vill se!! Jag vill se!! :D

2010-04-06 @ 20:11:16
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback