Snart...

Söndagsmiddag hos päronen väntar och det ser vi fram emot. Mill och Mamman har satt på sin klänningar och vi är utvilade och härliga. Gick upp först efter 11 idag. Det gillas!! Rasmus sov hos Mormor och Morfar i natt. En riktig mormorgris är han den där ungen ;)

I och med att jag har vabbat så har jag varit "ledig" i en hel vecka, förutom ett möte. Och det hör ju inte till vanligheten. Känner mig änna nipprig och det skall bli riktigt kul att åka till jobbet på tisdag... *LÄNGTAR* På onsdag är det Kick Off med jobbet nu. Skall bli superkul =)



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie

wow vad snyyygt här börjar bli =)

Otroligt duktig är du!

Pussis



2010-04-18 @ 23:28:50
URL: http://halsosammareliv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback