Trubbel i blåbärsskogen...

Spisen har pajat på jobbet precis, vilket INTE är en höjdare då jag alldeles nu skall laga middag. Eller lättare sagt håller på. Helt plötligt blev det bara svart =( Har även gjort en blåbärskaka som skall in i ugnen men den kan jag lösa ändå. Vi har en extraugn här bredvid som klarade sig så jag hoppas att vi kan få lite mumsig blåbärskaka till kvällen. Jäkla teknik som ALLTID skall gå sönder när jag är i närheten =( Tur att det inte var "mitt fel" i alla fall...

I fall det är någon som har missat detta, så säger jag det igen... JAG HATAR TEKNIK!!


Bildkälla: http://www.alltommat.se/polopoly_fs/1.4336!image/3456411117.jpg_gen/derivatives/full/3456411117.jpg

UPPDATERING: Jäkla skit... Det var bara lampan i den andra ugnen som fungera, ingen värme kom där heller =( Stackars min kaka som bara bönar och ber om att få gräddas, när den hysteriska bagaren står och tittar drömmande... :/ Tror att proppen har gått, men vi har inga på lager. Skall försöka ringa hit någon som kan komma med proppar!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lena Ljungberg

Varför flyttar du inte den fungerande lampan till den ugnen där lampan är trasig? I värsta fall brukar man tillfälligt ta lampan från kylen.

2010-04-07 @ 20:54:38
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: L

Men hela skiten var dött alltså!! Ingen ström, ingen värme... Skulle det bara vart lampbyte hade det varit lugnt. Men fixarfrasse var i farten som alltid så jag ringde en kollega som fick åka till affären och köpa proppar till mig och komma hit med!! Så nu är det fixat =)

2010-04-07 @ 22:50:53
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback