Betong betong, lovely betong...

Hittade detta galet läckra collage på en av mina favvobloggares (ellasinspiration) sida. Lyllosen har varit @ FORMEX, en stor inredningsmässa inom nordisk design. Och väl där stötte hon på självaste Tove Adman som blogginnehavaren benämner som med betongens okrönta drottning. Not bad at all... Förstår att hon var lycklig. Det skulle jag med ha varit :) Men för att komma till skott. ellasinspiration hade smart nog med sig kameran och tog kort på dessa ljuvliga betongkreationer. Gud vad lycklig jag hade varit om jag hade dessa skönheter i mitt hem!! Fast lycklig är jag ju ändå, men jag skulle kanske gått runt och lett mer för mig själv!! Lite drömmande sådär ;)

Skåda underverken och njuuut av skönheterna...



Pic by
ellasinspiration

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Böckerna var skitfräcka!

2010-08-19 @ 06:56:29
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback