Dagens ändamål var



Helt galet mycket folk. Parkering fanns ingenstans, och efter 45 minuters letande så gav vi upp hoppet om parkering. Det fick bära eller brista, och vi hade tur som slapp lappen. Bilar stod överallt verkligen, på gräsmattor, i backar... You name it!! *PEST* Men vi kom in i alla fall, och bra handling blev det. Inga kläder eller leksaker till barnen, förutom 2 plagg tror jag. Fattar inte att jag fixade att stå emot, men det gick bra och jag fick köpt det jag skulle =)

Och förresten... Jag glömde visst säga att vi tog IKEA innan med. Är rätt trött i ryggen och fossingarna nu kan jag lova. Och efter denna helgen var ryggen i helt i chack innan :/

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Kanske bra att vi inte kom upp då...? Trängas runt så med lillskruttan kanske inte vart så kul. Men som sagt - hojta när du åker ner igen så ska jag försöka vara ouppbokad! :)

Kramis!

2010-08-10 @ 09:01:35
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback