Från igår

Sitter på Skansens förskola och har precis lagt Milla. Det är här jag skall spendera min natt tillsammans med min dotter. Det är inskolning och eftersom hon kommer att sova på dagis vissa nätter så vill dem att även någon förälder sover över, för att barnen skall känna sig tryggare, och att personalen får se hur just det barnets rutiner går till. Är inte ett jättestort fan av inskolningar och sånt, men dom är så himla goa på detta bygge att det är riktigt kul att vara här. Tyvärr så har de inget internet så jag får klottra i Word lite i stället och klistra in det i bloggen till morgonen. Beroende javisst, men det står jag för. Måste ju få ha några intressen, eller vad säger Ni?! ;) Millisen tycker att det är riktigt kul att vara här. Hon har ätit bra, lekt en massa och sa själv vid 19:30 att hon ville gå och sova. Min duktiga tjej… Hon gör mig så stolt!! Städat efter sig har hon gjort med, och varit artig. Jag blir mer och mer övertygad om att detta kommer att bli kanon. Som vanligt så hade jag glömt att ta med mig lite grejer hit, så Papi och Raz fick åka hit med lite nappar och en tandborste. Hade med en hel väska till henne, samt en påse, men glömde ändå det viktigaste. Smart?? – Jovisst, men huvudet sitter ändå uppkört i röva så jag fattar inte hur det går ihop??

Tjille… I morgon hoppas vi på fint väder ;) Och jag skall tvätta för första gången på typ… Ja, säg det!!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina

Jag gick också på Skansens förskola. Några av fröknarna jobbar kvar än idag. Och måste säga att det är en riktigt bra förskola. :) Hoppas hon kommer trivas.



kram

2010-08-12 @ 17:09:27
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback