Gråter som ett litet barn

Ja, det gör jag när jag sitter här och tittar på ett filmklippp som jag hittade på Maggans blogg om tappra soldater som lämnar sina familjer för att strida för sitt land. Ja, det imponerar mig väldigt, men jag skulle ändå ha väldigt svårt för att släppa iväg någon jag älskade själv. Usch, vad hemskt det måste vara?! Såå såå gripande...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Linda

Nämen, nu sitter jag ju här och tjuter jag med ju...

Fast tänk alla de som inte får välkomna nån hem, utan förlorat en kär i ett krig långt borta nånstans... Uff...

2010-08-18 @ 10:14:50
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh kära nån asså.. Nu sitter verkligen sminket nere på halsen.. Man vet verkligen inte vad man har förrän man får sakna det riktigt ordentligt!!!

2010-08-18 @ 14:48:07
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lena va har du gjort ;)!!!??? Gråta som ett barn? Jag grinar så tårarna sprutar, får ta på mig en flytväst så jag inte drunknar. Herregud detta var verkligen en genomkörare på tårkanalen =)

2010-08-18 @ 15:50:38
Postat av: Sanna

Håller med ovanstående talare!

Vilken helt annan värld de lever i!

2010-08-18 @ 18:41:04
Postat av: Anonym

Jag tycker det är helt sjukt att kriga, helt sjukt att VILJA gå ut och kriga för att skydda sitt land. Dom blir ju massmördare.. Dom blir ju lika grymma som motståndarna,, En del är ju där mot sin vilja och bli dödade... VAPENVÄGRA!!

2010-08-18 @ 21:14:38
Postat av: lindanoremalm

Det var jag som tyckte VAPENVÄGRA!!

2010-08-18 @ 21:15:54

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback