Härlig dag

INSKOLNING näst sista dagen var det idag och det gick kanon precis som dom andra dagarna. Idag sa hon "Milla fölla me Mamma" men då sa hennes fröken bara att hon skulle komma och att dom skulle gå till en lekplats sen och då följde hon glatt med fröken. Härliga lilla unge!! Efter dagis åkte vi hem till en av mina chefer (och vän) som går på havandeskap nu. Hade med lite prellar och lite fika. Sara har en så vacker mage och om ca en månad tittar bebis ut :) Skall bli så mysigt!! Och fick spana på deras nya fina hus med. Sara och jag har samma smak på inredning så jag gick runt och njöt och sög i mig inspiration :) 


Vackra Sara med magen i renoveringskaoset (syns inte ett spår av idag). Bilden lånad från fejjan.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback