Inte mycket bloggat igår...

Det var tänkt att jag skulle börja jobba tidigt igår, men det blev lite framskjutet på grund av lite missförstånd. Jag kunde ju jobbat tidigt ändå eftersom det stod på mitt schema, men efter att jag lämnat Milla så bestämde jag mig för att åka till gymmet lite i stället för att jobba tidigt, med tanke på att någon annan redan gjorde det åt mig :) Gott att få en lite kortare fredag ;) Var på gymmet i en och en halv timma, och sen åt jag lunch med Frugan på Pita. Älskar deras hälsotallrikar. De är verkligen to-die-for. Godast i stan ♥ Blev även lite inredning från Åhlens med, men det får Ni vänta på tills jag kommer hem på måndag ;) Snuskigt nöjd är jag i alla fall kan jag meddela ♥

TACK Frugan för en FAB morning/day!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

tack sj puss

2010-08-28 @ 09:40:38
Postat av: L

Puss puss fina ♥

2010-08-28 @ 10:18:07
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback