Kameran intakt ♥

Som tur var så var det ingen fel med min kamera, utan jag hade kommit åt någon knapp som låste objektivet, vilket ledde till att kameran inte kunde fokusera några bildpunkter (?). Härligt!! Blev så lycklig att jag nästan grät ♥ Min underbara kamera vad jag älskar den!! Mitt i mitt lyckorus så kände jag för att må lite extra bra, när jag även varit så duktig och varit rökfri i 6 dagar (!!!), så det blev lite shopping... Surprice, eller hur?! ;)



Är snuskigt nöjd över mina kap. Och Millisen shoppade för första gången idag med... "Läggej dom bysserna till mig häj Mamma". Bra smak hade hon med så jag kunde inte motstå att låta henne få dom... Hon är grym ju ;) Mamma upp i da´n :)


Jeanstunikan valde dock Mamman. Fast byxorna traskade hon raka vägen fram till, för dom skulle hon ha :) Sötnöten där ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Gillar båda paren boots.

2010-08-24 @ 21:22:01
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Åhhh, jag med!! Är supernöjd :)

2010-08-25 @ 21:53:10
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback