Kvällstankar

I kväll så har en massa tankar snurrat i mitt huvud. En släkting till mig går igenom det värsta en människa kan genomlida och mitt hjärta blöder för deras skull. Man känner sig så hjälplös... Vill inget hellre än att sudda bort deras smärta, hela deras brustna hjärtan och ta bort allt det onda. Men tyvärr går ju inte det... Tänker på dom hela tiden och önskar att det fanns något jag kunde göra. Ibland så blir man verkligen påmind om hur skört livet är och hur tacksam man skall vara att man får må bra och ha sin familj och vänner hos sig. Ingen människa skulle behöva gå igenom detta fruktansvärda. Jag önskar det inte ens min värsta fiende... 

TACK för att jag får ha alla dom jag älskar hos mig!! Idag tänder jag ett litet ljus för en tapper liten själ och hela hennes familj. Ber också för att ett mirakel skall ske ♥ *FRID*


Pic

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Det är svårt när man inte kan göra något för att trösta eller för att ändra något

2010-08-16 @ 06:54:20
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: ida

Uff. Ja livet e tufft ibland. :-( Lite för ofta tycker jag man hör.



Hoppas allt är bra här. Har vart så dålig på att läsa bloggar i sommar men med hösten kommer lusten tillbaka :-)



Stor kram

2010-08-16 @ 07:55:38
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Anna

Usch, skickar massor av styrkekramar! Man ska aldrig sluta hoppas på mirakel!! <3

2010-08-16 @ 21:58:35
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback