Lite att ta igen...

Eftersom jag inte tränat på över två månader, så tyckte jag att det var dags att dra igång med träningen lite nu. Denna veckan har jag hunnit med några timmar på gymmet och det är oerhört skönt att det går åt rätt håll känner jag. Inte någon träning alls under sommaren. Inte bra Lena!! 

Idag så blev det tre timmar som jag spenderade där. Först solade jag, sen började jag med 30 minuters CT. Gick över och tränade styrka sen. Mage x 250, sen löpning/PW i 45 minuter. Och sist men inte minst lite rygg, rumpa och armar. Rätt nöjd över dagens bravader även om det varit mycket snurr för övrigt. Men annars träningen och maten har gått fint. Bara tre kakor idag, annars helt rätt med kosten. Kanske hinner med lite i morgon med, men bara kanske. Man får passa på när tillfällena ges :)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback