Loppisfynd

Vid 13-tiden idag så kom jag på att det var lördag, och vad händer i Uddevalla på lördagmorgonar/förmiddagar?? - Jo, det är loppis. Jag har ju tyvärr bara varit där två gånger tidigare, men tänkte hinna med de sista minuterna innan stängning idag. Marreballe var gulllig och hänkade... TACK raring!! Galet vilka kap jag gjorde... Kan knappt fatta det själv :) Att någon kan vara så himla grym på att fynda som jag... Ibland är jag bara så bra ;)




Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

När jag har sålt Hagarnevägen börjar jag rensa allt ska bort som jag känner jag inte vill ha eller har möjlighet att ha. Något kommer säkert passa dej också. Ha en bra söndag.

2010-08-22 @ 11:55:12
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

TACK raring!! Säg till om jag kan hjälpa dig på något sätt!!

2010-08-22 @ 12:05:34
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback