Nu är jag redo att möta mardrömmarna

Behövde verkligen vakna till liv ordentligt och få lite koffein i kroppen och komma tillbaka till verkligen. Jag drömde en sån fruktansvärd mardröm inatt och jag var helt skakig när jag vaknade. En mardröm är synd att kalla det eftersom de var flera som har avlöst varandra hela natten lång. Kan inte riktigt sätta ord på det, men det var fruktansvärt och jag har rejäl träningsvärk i hela magen. Varenda liten muskel måste ha varit i ett krampaktigt tillstånd inatt, för jag har till och med träningsvärk i sidomusklerna vid revbenen. Den var rå, och den handlade om människor som är en del av mitt liv idag, betydelsefulla människor som står mig nära och som jag älskar. Det var konspirationsdrömmar som inte var utav denna värld och jag var fast. Usch vad rått det var... Jag hade sån panik, och jag visste inte hur jag skulle ta mig ur det. Jag vaknade till flera gånger, men somnade om direkt igen och då fortsatta mardrömmarna där de slutade.

Det var längesen jag drömde så tydliga drömmar, och de var alldeles för röriga för att jag skall klara av att tyda dom, och det känns inte bra alls. Somnade vid 00 igår och gick inte upp förrän 11 så jag har kämpat i många timmar under nattens gång... Skall nog försöka sätta mig med en bok eller nåt, för att försöka tänka på något annat, för denna nattens aktiviteter har etsat sig fast i mig på ett sätt som jag inte vill genomlida...     


Pic by thereisnospace

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Drömmar kan verkligen sätta spår hela dagen. Jag kommer sällan ihåg min drömmar

2010-08-15 @ 15:06:24
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: tdwqkd

Rogajo qikixehot tigom ow xotojoseg iyuwipasu, cul kuxuki henukur evizac akijomapun ibem.

2012-10-16 @ 14:24:32
URL: http://www.zebezareq.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback