Rädsla

Klockan var inte ens 08:00 och jag blev kall i kroppen när telefonen ringde. Trots att jag inte visste vem det var, eller ens var i närheten av telefonen så fick jag kalla kårar. Det var min Mamma som ringde och jag frågade henne direkt vad det var som hade hänt, och hon sa att det inte var någon fara, men om jag kunde komma och hämta henne på jobbet för hon kunde inte gå. Min stackars Mami har fått ett rejält ryggskott (antagligen) och kunde knappt röra på sig :( 

Sagt och gjort så åkte Milla och jag och hämtade finaste Mormorn/Mamman och Milla satt hela vägen... "Stackas lilla mojmoj, stackas lille jyggen. Mamma smöja Mojmojs jygg med salla. Oj oj oj stackas lille mojmoj..."

Efter ett par tabletter så fick vi hem henne i alla fall ♥ TACKA GUD för att det inte verkar vara värre än det är!! Vet inte vad jag skulle göra om något skulle hända min Mamma... *HEMSKA TANKE*


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Åh fy! Hoppas hon blir bra fort!!

2010-08-31 @ 16:50:30
Postat av: Modern

Hoppas mojmoj känner sej lite bättre.

2010-08-31 @ 21:43:24
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback