Sweet

Har precis gluttat klart på SATC 2. Har hört mycket blandat om den filmen, men jag måste nog säga att 2:an är bättre än 1:an. Jag fullkomligt ÄLSKADE Miranda i denna. Hon var het som f**n och riktigt rolig. Jag har uppfattat henne som så jäkla bitter innan, men i denna så lös det verkligen om henne. Carrie med såklart (älskar henne), i alla fall i sista delen av filmen. Lite knepiga frillor stundtals, men hon är galet vacker. Trots att jag är ett stort SATC-fan så är jag inte jätteimpad av filmerna. Inte i jämförelse med serien, för den var verkligen klockren. *ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA* Självklart gillar jag filmerna skarpt och skulle inte vilja vara utan dom, men serien är snäppet bättre... Och kläderna sen... To-die-for mycket utav dem ♥



Betyget på denna rulle får 8/10 välförtjänta L.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: kristina

håller med ! tvåan var MKT bättre än ettan, och mirandas klänning på bröllopet!!! så sjukt jävla fin

2010-08-11 @ 13:11:07
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback