Teknikens under

Kan inte den mest tekniska varelsen som går i ett par skor direkt och vore det inte för min underbara lärare Kjell Frej och för att jag var hans favoritelev så skulle jag aldrig ha fått godkänt i tekniken. Shit vad jag gillade den gubben!! Den enda som verkligen gillade mig, och han var den enda som jag tyckte om med. Helt fantastisk var han... Undrar vad han gör idag?? Men, det var inte han jag skulle babbla om, utan min TV. jag har lyckats få ljud till TV:n, men ingen bild ;) Men det är inte alla som har en ny flashig TV med grymt ljud inte?! ;) Danny är på väg och han sa att jag skulle ge fasen i att pilla på TV:n. 

Jag höll förresten på att få ett tuppjuck som inte var utav denna värld förut... Milla, min hysteriska terrorist som lever på sitt utseende allt som oftast, kastar sig efter en skruvmejsel och repar TV:n det första hon gör. Skulle jag inte älska henne så mycket så skulle jag nog kastat ut henne från balkongen eller nåt?! Sa bara till Raz med darrig röst att ta bort henne ifrån mig innan jag skulle få ett frispel. Han var inte sen att fatta allvaret och tog bort henne illa kvickt. Millis fattade snabbt vad hon hade gjort, i alla fall att hon gjort något riktigt dumt, och började stortjuta. En stund senare kommer hon ner och gråter... Flåt... Flåt Mamma... Söta unge!! Den kan man då minsann inte vara arg på länge!! Trots att hon ruinerar mig flera gånger om :S

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

jag gillar inte när det inte uppdateras regelbundet......,,,.,

2010-08-05 @ 21:01:49
Postat av: Modern

Ja dessa små ljuvliga varelser som kallas barn. (sa jag ljuvliga? haha)

2010-08-06 @ 08:50:37
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback