Världens bästa film ??

Jag är så sjukt blödig ibland, men det är sån jag är och det finns nog inte mycket som jag kan göra åt den saken... Såg precis världens finaste film och som tårarna har runnit. Jag blev hopplöst, galet, sprudlande förälskad måste jag säga ♥ THE LAST SONG med Miley Cyrus och Liam Hemsworth. En sån vacker handling!! Den som inte sett den, och väljer att inte göra det, måste vara galen. Detta var en riktig 10-poängare i sin genre ♥ Miley Cyrus var verkligen outstanding!! Jag skall nog bli brunett igen tror jag ;)



Handling: Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far.En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle ligga i allas intresse om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att hon kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv på Tybee Island. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - och det är musiken.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: kristina

den är helt underbar

2010-08-10 @ 19:19:13
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback