Nu börjar semestern på riktigt

Sitter på tåget nu som skall ta mig till Vara. Är inte alls vän av att behöva passa tåg och dyl. I-landsproblem, ja visst, men jag höll på att missa tåget. Jag har verkligen vant mig att ha bil och känner mig lite halv utan den :'/ Men detta går bra det med. Lärorikt om inte annat. Det skall bli så skönt att vara ledig och fira jul med dom man älskar mest. Önskar vi kunde dela på Oss bara. Men vem vet, en dag kanske vi kan samla alla hos Oss? Fast då får det nog vara liiite större ;) Fast finns det hjärterum, finns det stjärterum har jag hört. Hur firar Ni eran jul? Och hur gör Ni för att få alla nöjda och glada utan att dela Er mitt i tu?

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Vi har firat jul idag. Rebecca, Simon, Tiger, Puff, Laban, Kristina, Jocke, Ssga, Marcus, och jag. Imorgon är de hos sina pappor och jag åker en stund till mor och sedan bara jag slappar på kvällen....

2010-12-23 @ 23:45:49
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback