Oj, vad snäll jag har varit!

Jag fick den finaste jul jag någonsin kunde drömma om ♥ Det enda som var lite ledsamt var att vi fick fira med Andreas familj dagen efter. Dom var oerhört saknade, och det värkte i hjärtat på mig. Vet hur gärna dom hade velat ha Oss där med. Men nästa år blir det annorlunda... Då kanske vi till och med kan ha julen hos Oss om vi har tur, och våra planer går vägen ♥ 

Min fina man skämmer bort mig till tusen. Var tvungen att ringa ett samtal tidigare och då kom han med frukost och morgonkaffe till mig :) Fattar inte att jag har kunnat ha sån tur! Nu är han i tvättstugan och hänger tvätt, och snart skall vi bege Oss till Vara igen. Det blir lite flängande nu, men det är det värt. Andreas skämmer inte bara bort mig i vardagen, utan även på jul. Jag blev alldeles tårögd när jag fick se vad han hade köpt till mig. Han sa "att det bara var prylar ju...", men det håller jag inte med om. Jag fick en GPS (en TomTom XL, för att jag alltid lyckas köra vilse), en spikmattekudde (för att jag är så stel i nacken, och brukar rulla min spikmatta och lägga där), min favoritparfym (Vera Wang, för den var nästan helst slut), och en humorbok (för vi har sagt att vi alltid skall ha kul och bjuda på Oss själva). Han hade verkligen tänkt till med ALLT, och då är det verkligen inte bara prylar. Jag är lycklig bara över att ha hans kärlek. Jag behöver inte en massa saker, men visst är det kul att få. Skulle någon säga annat så ljuger den ju... Och sånt gillar vi inte!

Jag hade en tanke med mina med, och Andreas sa att den mest personliga klappen var det finaste han någonsin fått, och det värmde i hjärtat ♥ Jag vet att jag är mesig kanske, men jag trodde aldrig att jag kunde bli så lycklig som jag är nu. Jag var ju lycklig innan med, när det bara var barnen och jag. Men en sak är säker... Den mannen gör mig komplett, och han är MIN ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback