TACK Amelie :)

Barnen i en lågstadieklass fick i uppgift att rita en teckning med någon av sina föräldrar på jobbet. En flicka bidrog med följande alster:



Efter att den lilla flickan tagit med och visat teckningen hemma, återvände hon till skolan nästa dag med en lapp till klassläraren från mamman som löd: 

”Jag vill gärna klargöra ett par saker angående min dotters konstverk. Detta är INTE en teckning av mig när jag utför någon slags stångdans på en strippklubb. Jag arbetar i en järnaffär och jag hade berättat för min dotter om hur mycket pengar vi hade tjänat efter det senaste snöovädret. Bilden föreställer mig när jag säljer en snöskyffel!”
.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Hahaha!! Det bästa jag sett på länge :D

2010-12-17 @ 13:40:06
Postat av: Modern

Haha. Så djävla bra!!!

2010-12-17 @ 19:24:54
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Modern

Denna lånar jag....

2010-12-17 @ 19:25:33
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback