Das bollar is gone...


Men inte verkar pysen så mycket ledsnare för det...?! Han vinglade lite dom första minuterna, men nu springer han runt nästan som vanligt. Han har till och med lyckats hoppa upp på diskbänken, inte mindre än tre (!!!) gånger. Så speciellt ont verkar han inte ha som tur är!! Inte ett enda pip heller... Förutom kastreringen så har han ju vaccinerats och ID-tattuerats. Gott att ha det gjort!! Om en månad skall han tillbaka och få en spruta till bara... Sedan skall han få börja gå ut litegrann tänkte jag. ELTON är inte den typiska innekatten, det märks lång väg. Hur gärna jag än skulle vilja, så är han för rastlös för att bara vara inne. Men det får i allafall bli lite varmare först innan han får gå ut.

Nu snöar det ju igen här!! Jag börjar seriöst tro att vi aldrig någonsin kommer att få sommar i Sverige igen. Inte i Uddevalla i alla fall :/ Igår så gick Elton ut på loftgången lite. Han smet ut när Raz skulle gå... Stackarn, som bara har varit inne i värmen, blev helt förstörd av kylan. Började skaka och sprang in med stooor svans. Livrädd var han ;) Min tuffing!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback