Det är ingen vanlig dag...

För det är Novas födelsedag hurra hurra hurra =) Det är inte bara Milla som fyller 2 år idag, utan även hennes söta vän Nova ♥


SNART så kommer vi ner och busar och leker massor och vi kommer att ha det såå mysigt!! Hoppas att du haft en fantastisk födelsedag älskade lilla unge. Du är sååå SAKNAD!!

Puss & Kram från hela familjen Larsson.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lena Ljungberg

Tackar säger Nova. Vad söta ni är hela bunten. Vi saknar er massor med och vi ska hitta på massa kul när ni kommer.

Vad sägs om en sväng förbi blivande tomte, lite fotografering i dagsljus som vi inte hann med i somras, åka lite pulka om snön ligger kvar, kanske bio med dom stora eller bara du och jag mm mm mm.

2010-02-02 @ 22:11:06
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: L

Åhhh det låter ju fantastiskt min underbaring!! Längtar sååå. Har lyckats byta bort min onsdag (till torsdag morgon) där med som jag skulle ha jobbat så slipper jag vara helt färdig när vi kommer. Fast det kanske jag lyckas vara ändå ;) Pusss pusss darling ♥

2010-02-02 @ 22:14:20
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback