Jag tror, jag tror på sommaren...

Jag tror, jag tror på sol igen... Nej, kanske inte just nu, men jag tror i alla fall att Milla är nöjd med sin 2-årsdag och det känns ju roligt. Hon har varit ofantligt trotsig idag så jag tror inte att det har varit helt lätt att heta Milla och fylla år och allt. Mycket som rör sig i den lilla kroppen på en och samma gång. Och eftersom hon vare sig vill äta speciellt mycket mat eller sova middag så gör det ju säkert sitt det med. Men på det stora hela tror jag att hon är nöjd!! Hon har sjung massor för sig själv och även sprungit runt och sagt... "oj oj oj oj... Milla tåååå!!" och sedan försökt att visa två fingrar ;) "Puss Puss" är även något nytt som har kommit. Det sa hon till sin Morfar i telefonen igår och jag tror allt nästan att hans hjärta tog ett extraskutt så glad han blev ♥


Jag hade lyckats köpa favoritpressenten, trodde jag i alla fall i många timmar. Fram tills dess att Danny, min lillebror och barnen morbror (även Millas gudfar) kommer hit och fullkomligen sopar mattan med sin prell...


Hmmm... Men det var roligt att han lyckades så bra min älskade lilla bror ♥ Milla hon var helt salig verkligen och visste knappt vart hon skulle ta vägen. Sjön, dansade och stojjade. Detta är då alltså en microfon som man kan sjunga i, men som även spelar massor med låtar själv. Lyser gör den med och låter som speciella djur och så. En fantastiskt liten sak som tog Milla med storm från första ögonkastet. Mormor och morfar var här dom med och av dom fick Milla ett städset och pengar. Milla TACKAR så mycket för ALL uppvaktning ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lena Ljungberg

En sån mikrofon funedrade vi på att köpa i julas men det blev lite annat istället. Men kanske ska köpa en sån till Nova med om dte var en sån hit till sötnöten.

2010-02-03 @ 12:55:39
URL: http://mammalenas.blogg.se/
Postat av: L

Ja, det var det absolut!! Däremot så hade jag en liten tanke på att Milla kanske kunde få ge en sån även till Nova =)

2010-02-03 @ 15:08:55
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hej! Mitt lilla troll fyller 2 i slutet av februari och hon hade säkert blivit överlycklig av att få en sådan microfon. Vad kan man köpa en sådan?

2010-02-05 @ 12:06:13
Postat av: L

- Jonas:



Milla fick den utav sin morbror/gudfar och paketet var ifrån BR. Vad den kostade har jag ingen aning om, men jag kan tippa på mellan 100-200 kronor. Milla ÄLSKAR den verkligen!! =)

2010-02-05 @ 21:45:47
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tack! Jag hittade den även på Toys r us. :-) Får se om det blir en sådan, det finns mycket som jag vill köpa till henne.

2010-02-08 @ 14:02:57
Postat av: L

- Jonas:



Vad bra!! =) Ja, det är inte svårt att förköpa sig på de små liven ;)

2010-02-08 @ 15:37:43
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, det är det verkligen inte. Hon är ju inte ens 2 ännu men rummet är redan överfyllt, vet i sjutton var detta kommer sluta. :-)

2010-02-10 @ 07:33:06

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback