Pimplar

Jag pimplar piller på jobbet för det vildaste. Eller knaprar kanske vore mer korrekt!! Migränen vill inte ge med sig!! :( Jäkla skit!! Hatar det verkligen. Är det spänningshuvudvärk "bara" så är den inte utav denna värld. Behöver dunder, men har bara alvedon. Yeah yeah... Det är alltid någon i alla fall. 

Hur mår Ni mina raringar?? Här har Ni i alla fall en som börjar få kraftig hemlängtan. Kanske känns den än mer när man inte kan ta sig någonstans?! Men men... Om några dagar så kommer jag i alla fall få krama och pussa på mina ljuvlisar och jag längtar sååå!! Nej, nu får jag försöka tänka på annat. Alla barnen sover och skräckfilm väntar. Kramis everyone... ♥ 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback