P!NK

Jag har ju helt totalt missat att berätta... I torsdags (11/2) så ringde min underbaring Lena Lj till mig och säger att P!NK kommer till Ullevi i sommar och att biljetterna släpps på fredag morgon (12/2). Hon frågar om hon får beställa även till mig. Och eftersom jag snart fyller 27 år, aldrig har varit på en konsert och älskar P!NK så var jag inte sen med att svara henne. SJÄLVKLART sa jag JA!! På fredagen ringer hon mig och säger att allt är bokat och klart och bra platser där nere vid scenen har vi med. Vi skall verkligen till Ullevi i sommar och se denna vackra skönheten sjunga, med sin fantastiska röst... UNDERBART!!

Den 23 juli bär detta spektakel av och jag kan knappt bärga mig. Shit, vad grymt det kommer att bli. Hon är ju bara sååå GRYM!! ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

grattis ha ha puss pusss

2010-02-14 @ 21:32:57
Postat av: L

- lindanoremalm:



TACK, det skall bli grymt kul =)

2010-02-14 @ 21:38:06
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gaaaah!!! Vad avis jag bliiir!!! Jag såg det i tidningen och hoppades att det skulle vara i Augusti när jag är i sverige igen..men icke!! Kommer säkert bli grymt att se henne live! Gud vad roligt ni kommer få, hennes shower brukar vara häftiga som tusan! =) Woho! =)

2010-02-15 @ 00:04:17
Postat av: Katharina

Åhh, åhh, åhhhhhhh vad jag är avundsjuk!!!!!

Vill verkligen jag oxå. Men det är två dagar innan BF så det känns lite dumt att chansa liksom... suck!!

Men jag tror du kommer tycka det är toppen så jag blir jätteglad för din skull!!

Kramis!

2010-02-15 @ 07:24:05
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Modern

Jag ska se om jag hittar biljetter också skulle egentligen vilja åka en bussreas ner,

2010-02-15 @ 21:09:50
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback