Stora tjejen nu!!

Igår så var ju Milla och jag borta på BVC och Milla charmade Sofia rejält, och bjöd även på en hel del hyss som Sofia inte kunde hålla sig ifrån att skratta åt... Men hon bad om ursäkt för det och sa att hoppades att jag inte tog illa upp för att det säkerligen inte är lika kul för mig. Jag sa att jag var van och att försöker så gott det går att inte bry mig när hon kastar sig på golvet och spelar apa. Uppmärksamhet är ju det värsta man kan ge dom när dom trotsar så. Sofia sa att hon var imponerad och tyckte att jag borde hålla föredrag inför andra föräldrar gällande hur man förhåller sig till trotsiga två-åringar och vilken attityd man skall ha. Det kändes väldigt kul att höra, för man känner sig inte jättebra alltid när man är trött och grinig!! Men det är ju bara att härda ut. Det är ju massor som rör sig i dom små kropparna just nu och det är inte alltid lätt att vara liten och ha en massa viljor som drar åt alla möjliga håll.

STOR hade hon blivit lillskruttan med =) 12 380 gram vägde hon och var hela 90 centimeter lång vid två års ålder. Och trots att hon inte äter så jättemycket alltid så följer hon alla kurvor hon ska och är helt perfekt precis som hon är ♥ Den andra sprutan fick hon med igår och det gick kanon. Det enda som hände var att hon blev sur för att hon inte fick ta med sig "sallan" (salvan) hem. Så då skällde hon lite. Men själva sprutan märkte hon knappt av ;) Sötnöt!!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

en sån busa

2010-02-12 @ 22:14:07

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback