Tjollahopp!!

Morning has broken och jag sitter inne i huset och kollar ut på snöstormen som råder utanför fönstrena. Det är helt galet verkligen med denna vintern. Det finns inget stopp på ovädret. Och även om jag älskar snön, så börjar faktiskt även jag tröttna. Lite i alla fall ;) Snart kommer Sara och skall ta över lite här medan jag skall åka och handla, hämta pengar till helgens planerade aktiviteter och lite annat smått och gott. Idag var jag verkligen trött!!

Hoppas att Ni andra har det kanon!! Och att Ni får en toppenhelg allesamman ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

ha en bra helg du med frugan. ses nästa vecka. kärlek älskar dig

2010-02-19 @ 08:47:32
Postat av: Sanna

Nu du kära vän är det dags, går strax till bussen! Planet lyfter 09.10 imorgon!



Ta hand om varandra nu, älskar dig och vi ses i augusti! <3

2010-02-19 @ 12:40:46

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback