Dag 1

Om mindre än två timmar så skall jag gå på mitt första pump-pass på Sportlife. Skall bli såå KUL!! Jag har varit relativ duktig idag dock med maten. Det blev 2 stycken mastiga feta kakor, men det är allt. Så jag har allt varit himla nyttig ifall någon frågar mig ;)

Hoppas hoppas att jag tar mig igenom detta pass idag alltså. Himla nervig, för musklerna som en en gång fanns på min kropp är ett minne blott. Men men... Dom skall snart få synas igen!! Inte för att jag vill vara biffig, för det vill jag verkligen inte. Men lite muskler och lite tajtare hud lite här och där skulle inte skada... Detta är dag 1 på mitt nya härliga sundare liv... =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback