Det blev så jäkla bra...

Dagen idag blev så jäkla bra, trots att jag storböla flera gånger i morse. Men anledning till att jag gjorde det, var/är ju för att jag känner så otroligt för de människor som har det jobbigt och för gå igenom fruktansvärda öden som jag inte önskar någon. Ni finns i mina tankar sååå ofta skall Ni veta.

Jag hade tänkt att träna idag, men jag struntade faktiskt i det. Jag kände att jag behövde andas lite innan jag lämnade lägenheten. Jag behövde känna mina andetag, utan att höra något annat än dem. Känna av min kropp lite och hitta tillbaka MIG. Trots att jag svabbat golvet, som R tappade glöggen, över 2 ggr så är det fortfarande klibbigt. Jag tog det så lugnt i morse... Hade tänkt att svabba en tredje gång, men jag sket i det. Jag klarade av att gå ifrån lägenheten ändå och blev grymt impad av mig själv. Och träning blir det i morgon bitti i stället =) Har några timmar ledigt innan jag går på nästa pass. Det blev lite konstigt i schemat där, men då passar jag på att gå till gymmet. Känns riktigt bra!! Och jag tycker jag har varit grymt duktig med träningen so far om jag får säga det själv ;)

Nu skall jag läsa en artikel, sen skall jag sova för i morgon ringer klockan tidigt... :/

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

Ödet finns inte. Skulle ödet finnas hade Gud varit orättvis och det är han inte. Människor som drabbas av ex katastrofer råkar bara vara på fel ställe vid fel tillfälle. Tur att din dag slutade bra iaf. Pusss

2010-01-22 @ 08:15:47

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback