Återblickar 2009 del 1.

[skog.jpg]
I januari började jag att skriva i min GAMLA BLOGG. Jag var även hundvakt till min raring Sally ♥ ca 2 dagar/vecka. Sanna och jag införde våra mysiga Gray´s-dater =) Rasmus spelade sin första fotbollscup och dom sopade mattan med allihop och vann över vart enda lag =) *STOLT MAMMA*

Jag blev även Moster för andra gången... 19 januari så föddes lilla Lavinia. Hon låg i denna fina magen...
[GRAVIDALINDA.jpg]
Och två dagar efter, den 21/1 så kom även Lottisens lilla Bianca. Lilltösen hade bråttom och kom en hel månad för tidigt. Men lika välkommen för det!! Älskade Mami och Annie fyllde år ♥
I februari fyllde min små minikärlekar 8 respektive 1 år, även finaste Pappa, Robbie, Moster, Millas festman Melvin och hennes vackra vän Nova m fl fyllde år. Milla började även på dagis då, på Myran, Helenedals förskola. Jag började läsa familjerätt. En skitrolig kurs som jag fick högsta betyg på =)
[krlek_24512164.jpg]
I mars fyllde jag 26 år. Började även att jobba på bryggan. Sydde min första egna mössa och gjorde min tredje tattruering.
I april så började jag så smått med renoveringen hemma. Även lillfisen ville hjälpa till...
Det var även 10 år sedan vi gick ur 9:an så hela Ramnerödskolans 9:or hade återträff. Superkul!!
Och sedan lärde jag känna min darling Juss på riktigt, genom att vi började jobba på samma jobb. Vi fann varandra direkt =)
Jag fick även hem Millas första påskpyssel. Duktiga lilla ljuvlisen ♥
I maj så jobbade jag MASSOR. Det var jättekul, men även lite kämpigt stundtals.  Då var man extra tacksam över att man hade så en så fantastisk släkt och underbara vänner vid sin sida. Renoveringen av nedervåningen blev även klar.
Brun och fin var man =) Och det var underbart vackert ute...
I juni så höll sig vädret fint för en gångs skull och det var en massa BAD BAD BAD =) På Hällebäck, var annars?!;)
Sååå... Detta var den första delen av "Återblickar 2009"... Fortsättning följer!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja tänk vad man hinner med på ett år.

2010-01-01 @ 21:55:25
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Sanna

♥ Love you!

2010-01-02 @ 20:03:53
Postat av: L

- Modern:



Jajjemen!! =)

2010-01-04 @ 23:13:53
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

Åhhh mitt hjärta!! Saknar dig som f**n. Älskar dig gumman ♥

2010-01-04 @ 23:14:33
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback