Förvirrad

Dagen började med att jag knappt kom upp ur sängen för att jag kände mig helt utmattad. Rasmus var duktig och klarade sig näst intill själv. Eller mer riktigt. han klarade sig själv. Jag fick ta hand om Milla och han gjorde sig i ordning för skolan. När det sen var dags för M och mig att åka till dagis så kunde jag inte hitta bil+ garage nycklarna. Jag letade överallt, men de var som om de gått upp i rök. Milla började kl 09:00 men först 09:40 kom vi Oss iväg. Jag letade överallt utan resultat, ända tills jag hittade dem i Millas vagn. Ja, hon hade så fint placerat dom där!! Stressad som fasen var jag!! Skulle möta upp en kollega som kommit in till stan för att träna med mig, men hon fick vända och åka tillbaka till THN. Stackarn!!

Jag kom i alla fall till gymmet efter en stund, men det gick allt annat än bra. Det började med att inte mitt lås låg i väskan, som det borde. Så jag fick köpa mig ett nytt. Jag var fortfarande grymt trött, men det blev trots allt en och en halv timma i gymmet även om det kändes plågsamt att ta sig igenom. När jag skulle gå därifrån märker jag att nycklarna till låset är borta. Jag har tappat dem!! Går och frågar i receptionen, men de har bara fått in en mobiltelefon. Går ut till gymmet igen, och till slut frågar en kvinna om jag letar efter något. Jag berättar att mina nycklar är borta och att jag letar efter som. En man säger då att han såg några små nycklar vid en maskin. Jag går dit för att kolla och visst ligger dom där =) När jag kommer till skåpet märker jag att telefonen inte alls ligger där den borde. Går till receptionen och där har någon lämnat in telefonen. Tur i oturen!!

Jag känner mig så himla förvirrad nu alltså... Allt går fel!! Jag glömmer saker hela tiden verkligen, allt blir galet, jag häller ut saker, tappar saker osv. Just nu är verkligen ingen bra tid!! Ringde och pratade med kommunen idag igen och sa att min dagissituation är ohållbar och att jag verkligen måste få reda på hur det ligger till med Millas plats. Och dom sa att hon ligger långt bak i kön. Jag ville bara grina!! Känner mig så fruktansvärt hjälplös. Önskar att någonting bara kunde få flyta på. Måste verkligen ha "nattis" till henne och det är snart. Helst för längesen. I morgon så är dagis stängt och min Mormor skall på kyrkkaffe och mina päron jobbar ju heltid och pyser iväg redan klockan 6 respektive klockan 06:30 så dom kan inte passa dom heller. Antagligen så kunde min bror ställa upp IGEN. Han är verkligen fantastiskt. Det är som allihop i min familj. Men det känns verkligen inte bra att vara så jäkla beroende av dom som jag faktiskt är. Men det känns för jävla pissigt att hela tiden behöva be om hjälp...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Charlotte

Känner igen det där med att glömma osv ;) Lika glömsk jag med vissa dagar??Vet inte vad det beror på..säkert för mkt cellgifter för min del haha..eller stress?



Tråkigt att "Nattis" kön är så lååååång, jag ringde dem också här om dagen och sitter i samma sits som dig..F börjar jobba i feb och jag jobbar redan..men har inget dagis, F´s föräldrar jobbar varje dag 05/05- 17 så ingen som kan ta barnen av dom den tiden, jobbigt då man börjar 13 el 14.00 båda två osv....skratt retande till 1000..något får ju ske och det snabbt!

Håller tummarna på detta för oss båda =)



Jag kan alltid ställa upp ngn gång då du behöver barnpass..(de dagar jag sj inte jobbar så klart )

Tycker jag är kul..bara att hojta vettu =)



hoppas allt bra annars med er alla!



pöss



2010-01-26 @ 13:03:07
URL: http://www.charlottegraneklev.wordpress.com
Postat av: Martina

Låter som en riktigt hopplös dag :( Men om det får dig att känna dig lite bättre så har vi alla sånna dagar, då det är bättre att inte gå upp ur sängen alls.. Puss o kram

2010-01-26 @ 19:21:27
URL: http://martina-e.bloggplatsen.se
Postat av: Modern

Kram

2010-01-26 @ 21:50:40
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback