Er önskan är min lag =)

Jag har i alla fall MINST två stycken blindstyren som läsare ;) Och mina raringar vill att jag ändrar texten till större. Är det bättre nu??

Och förresten... Är det NÅGON mer om tycker att min bloggdesign ser KONSTIG ut?? Att alla menyerna eller så inte finns med eller något annat konstigt. Skulle bli jättetacksam om Ni ville skicka en kommentar här till min gällande HUR min blogg ser ut i ERAN webbläsare.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Josefine

det saknas menyn som du har haft förut...som dök upp när jag skulle kommentera under kommentator rutan...skumt!!!

2010-01-05 @ 21:09:14
Postat av: Josefine

menyn har hamnat längst ner på hela din sida

2010-01-05 @ 21:11:13
Postat av: L

Fattar inte, för den är inte så på min dator. Då ligger menyn som den ska åt vänster.

2010-01-05 @ 21:38:09
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag såg inte heller menyn och texten var lite liten, men annars var den jättefin.



Headern var skitsnygg!

2010-01-05 @ 22:41:17
URL: http://yiyah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback