För härlig...

Min lilla son är verkligen en underlig liten varelse. Idag har jag varit så irriterad på honom stundtals att jag har haft lust att kasta ut honom i en snödriva. Men samtidigt är han ju så fantastiskt underbar. Älskade lilla ljuvlisen!! Sista gången jag blev irriterad på honom idag (nej, jag har ingen bra dag för Mamman så det har blivit ett par ggr), var när jag upptäckte att mina vindruvor till fruktsalladen rymt. Men jag försökte att inte bli irriterad för det var ju inte hela världen. Men när jag var så sugen, och jag hade köpt hem extra speciellt till fruktsalladen, så då störde det mig. Men i alla fall... När jag kommer upp i hans rum så ser jag detta...


Inte alla barn som önskar sig Buddah-statyer i julklapp. Och i hans fönster har han satt dom så fint så och man kan ju inte göra annat än att le =) Det är allt Mammas pojk detta!! Han blev överlycklig när han såg att jag hade köpt dom till honom. Älskade unge ♥

Och förresten... Jaaa, det är snö som ligger ca 40 cm upp utanför hans fönster =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback