Här är det livat nästan jämt...

För en stund sedan så knackade farbror polisen på hos mig och frågade om han fick komma in. Antagligen så har någon piskat på sin fru rejält, men jag har faktiskt missat det denna gången. Och det gällde inte ens "det vanliga" paret som det vanligtvis är, vilket var min första tanke. Är det inte fabolous?? Hoppas verkligen att det inte kommer fler sådana incidenter, för nu räcker det väl ändå kan man tycka?! Vad fasen är detta?? Är det inte det ena, så är det det andra. Finns någon människa i detta avlånga land som har ett förhållande utan vare sig misshandel, otrohetsaffärer på löpande band, kriminella affärer eller annan skit. Det ser inte bra ut detta alltså!!

Nästa gång, om det nu blir en nästa gång, så skall jag ha mig en RIKTIG man. För sådanna finns det fasen i mig inte gott om. Visst, min pappa, mina bröder och lite vänner vet jag som är ÄKTA och ÄRLIG. En som man verkligen kan vara uppriktigt stolt över utan att alla skrattar bakom ens rygg och skäms i ens vägnar. Visst, det är självklart upp till var och en hur dom vill leva sina liv. Jag har gjort det med. Jag vill bara INTE göra det igen!!

Men, som sagt... Det var ju det med dom där bra... Det är inte som att de haglar ner från himlen direkt. Men vi får väl hoppas att jag har tur ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: novalie

Jag hade turen i allafall att hitta min, men de jag hade innan va nog den stora prövning hehehe

2010-01-12 @ 16:04:22
URL: http://nowalie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback