Jag skall nana snart...

Hämtade ut min tenta idag med förresten, i arbetsrätten. Grymt kul att läsa sitt betyg och vad examinatorn hade att säga om den. Bara positivt och hon skrev även att det märktes att jag var påläst och att jag gjort en grundlig analys... KUL!! Nu är jag grymt trött och klockan ringer klockan 05:00 i morgon så jag kastar in handduken för idag. Pusss mina darlings och även Ni andra goa med såklart =)

En gammal pic från gamla bloggen då jag med var trött ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

trött men söt. sov så gott. hör av dig till mörran. pusss

2010-01-26 @ 21:42:13
Postat av: Modern

Sov så gott

2010-01-26 @ 21:54:05
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback