Oj oj oj...

Jag har haft en minst sagt intensiv kväll och med tanke på att jag knappt sovit inatt så är jag helt slut så jag skall ta och krypa till kojsen nu. Kidsen har somnat och det gör jag med snart, sittandes. Och klockan måste ställas på 5 (!!) med *PUST*

I morgon bitti, efter jobbet, så skall jag ha möte med min chef så då kan det ju vara bra om man är lite utvilad med =) Skall bli riktigt spännande, för vi skall diskutera min anställning och så. Har sett fram emot denna dagen. Wish me luck!! =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Det gör jag

2010-01-06 @ 22:14:17
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

uppdatera, annars byter jag ut min favoritbloggerska mot blondinbella

2010-01-07 @ 19:38:16

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback