Orkar inte

Jag orkar verkligen inte blogga idag!! Jag vill bara be Er att skicka Era mobilnummer till mig och skriva vem det är ifrån. Har fått ny lur idag, men inte många nummer är sparade på SIM-kortet. Så jag vore tacksam om Ni vill skicka en kommentar och skriva numret i mailrutan (det ser bara jag) eller messa mig.

Jag fick ju som sagt ett fruktansvärda besked idag, men det är inget som jag vare sig kan eller vill nämna vad det är i bloggen. Mina närmaste kommer att få veta, men där säger det stopp. Men TACK för Eran omtanke!! Den behöver jag verkligen nu...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Linda

Varför skriver du då ut det, att du fått ett fruktansvärt besked... Herregud... Du vill ju att folk ska bli nyfikna och böna å be om att få veta...

Håll sånt för dig själv

2010-01-27 @ 21:30:20
Postat av: L

Vem faan du nu är... Håll käften!! Om du hade en aning så skulle du aldrig skriva ut någonting sådant din jävla ragata. Önskar det inte ens till min värsta fiende. Håll dig jävligt långt borta från min blogg och måtte jag inte få reda på vem du är!!

2010-01-27 @ 21:33:44
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Nämen...

det verkar som att jag har rätt... Trampade visst på en öm tå. Tyvärr är ju en blogg någonting som alla i hela världen kan läsa, men du kanske bara trodde att det var dina närmaste?? Och eftersom du nu skriver en och har så att man kan kommentera, måste du väl tåla detta?? Hahaha, snacka om ragata...

2010-01-27 @ 21:49:10
Postat av: Menmen...

jag är inte egentligen den som tykar... Gillar din blogg, vad du än tror!! That's it

2010-01-27 @ 21:51:04
Postat av: lindanoremalm

Tycker bara dom som verkligen bryr sig och är intresserade av Lena ska läsa bloggen. Och hur kan du säga ragata till någon du inte känner, vem ger dig rätt att döma? lena har inte haft alla nr eftersom hon bytt lur och hon kanske ville att hennes närmsta skulle ringa henne för hon behövde prata. sen är det upp till var och en som bloggar vad den skriver på sin blogg. stör man sig på någon, vilket jag antar att du gör så låt bli att läsa. tycker lena är underbar iaf. ha en bra kväll

2010-01-27 @ 21:55:00
Postat av: Modern

Hej Maggan här 073 77 68 023 skriver det här. Var och en skriver vad den vill i sin blogg, ja nästan i alla fall.

2010-01-27 @ 21:57:41
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Sorry...

ber om ursäkt för mitt agerande såhär i efterhand... Vill ju inte såra någon ännu mer. Jag var dum och tänkte inte innan jag agerade. Har läst din blogg i nästan ett och ett halvt år och på ett sätt känns det ju lite som att man "känner" dig, om du förstår vad jag menar... Jaja, så försök å glöm vad jag skrev! Hoppas att allt löser sig för dig.

2010-01-27 @ 22:06:27
Postat av: Maria

Mitt nummer i mailraden....

Massa stora kramar till dig mitt <3 du är fantastisk!

2010-01-27 @ 22:08:18
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Till lindanoremalm

Lena skrev ragata först... vad ger henne rätt att döma?? För att du är hennes vän??

2010-01-27 @ 22:09:45
Postat av: mezzie

Usch, du får en bamse stor ¨*<--KRAM-->*



Tänker på dej <3 <3 <3

2010-01-27 @ 22:15:32
Postat av: novalie

Hoppas verkligen allt löser sig för dej, aldrig kul att få hemska besked=(

2010-01-27 @ 22:17:37
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

förlåt!! missa att hon skrev det, det tycker jag inte hon ska, men hon blev väll ledsen

2010-01-27 @ 22:19:12
Postat av: ida

skrev mitt nummer i mailfältet!!



Hoppas du är okej, skickar en tanke trots att jag inte vet vad det är som tynger dej :-)



KRAAAAAM



ps, ses vi på sportlife snart? ds

2010-01-28 @ 00:03:30
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Tanya

Numret står i mailraden. Du vet vart jag finns om du behöver prata. Kram

2010-01-28 @ 07:26:48
Postat av: rebecca

:( Tänker på dig!! :)

2010-01-28 @ 23:38:27
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Lina

Där har du mitt nummer. Om du vill hitta på något någon gång!



Hoppas att allt blir bra! Tänker på dig!

2010-01-29 @ 13:23:03
Postat av: Lina

Det var jag som skrev ovanför. Bloggadressen försvann när jag publicerade.

2010-01-29 @ 13:24:14
URL: http://yiyah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback