Positiva tankar positiv energi

Med positiva tankar skapar man positiv energi... Jag tog mitt pick och pack och begav mig till gymmet idag. Lade mig i solariet innan jag mötte upp Frugan. Min underbara och jag startade med 30 minuter på crosstrainern, vilket ledde till att jag förbrände 340 kalorier. Härligt!! Sedan kom Juss med och vi fortsatte med lite styrka, innan vi avslutade med 15 minuters sittande cykel. Gott att få jobba bort lite besvikelser och aggressioner. 1 ½ timma var vi där. Skulle köra hem mina raringar innan jag skulle åka till jobbet men dom ville handla lite innan så vi entrade Lidl, innan jag lämpade av dem på varsin station. TACK tjejer för en härlig morgon!! Sedan styrde jag kosan mot jobbet. Hade världens huvudvärk, men efter några koppar kaffe och två alvedon så var jag snart människa igen. Nu ser jag fram emot en härlig helg på jobbet tillsammans med mina goa kollegor och fina barnen/ungdomarna.

Man kan jobba bort massor bara man vill och komma långt med positiva tankar. Det har jag ägnat mig åt idag. För jag tänker inte låta någon tynga ner mig och göra mig ledsen och arg. Det är inte sista gången, det vet jag, så jag skall låta det rinna av mig i stället. Behandlar man människor som skit och bara letar efter anledningar att bråka, då mår man inte bra. Och det får stå för dom. Jag skall omges av positivitet!! Och det gör jag. Fantastiska människor har jag runt mig och jag är så glad att jag har Er. Ni vet vilka Ni är... *ÄLSKAR*

LENA LJ: Jobbar ju nu, men skulle behöva prata med dig gällande luren för jag fattade inte riktigt vad du menade. Du är fantastisk enda ut i fingerspetsarna som tänker på mig... Är sååå lyckligt lottad att jag har någon som du i mitt liv. Underbara människa ♥♥♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie

Vad häärligt det låter och tack för dina ord de värmer <3 <3 <3

2010-01-16 @ 11:30:26
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: L

Det var så lite så <3

2010-01-16 @ 13:50:19
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Josefin

tack själv hjärtat! det va gött! måste göras om :)

2010-01-16 @ 22:32:21
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: L

Klart att vi ska =) Det var sååå KUL att se min vackra <3

2010-01-18 @ 17:50:09

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback