Sista designen...

Det har varit en hel del som frågat om jag kan göra en bloggdesign till dom, det sista. Jag tycker ju sådant är väldigt KUL, men jag känner inte att tiden räcker till riktigt för det tar lång tid att göra. Det går åt många timmar. Så denna som jag gjort idag är den sista jag kommer att ge bort.

MEN skall ist göra så att jag tar 100 kronor/design till de som ändå gärna vill ha. Så det finns fortfarande möjlighet att beställa en personlig design. Trots att det är en väldigt liten summa, så blir det nog inte så många vill ha längre. 100 kronor tycker jag är lämpligt/design för jag är inget proffs. Men det blir en liten peng i alla fall för tiden jag lägger även om det är en näst intill obefintlig timpeng om man ser var jag lägger ner i tid.

I alla fall... Så Ni som vill beställa en design av mig får gärna kontakta mig på [email protected] och lämna alla uppgifter till mig. Inloggningsuppgifter, lösenord, önskemål gällande färger, signaturer, profilbilder, teckensnitt etc.

Så här ser dagens resultat ut. Bloggen jag designat hittar Ni HÄR...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina

Tack så jättemycket Lena! :D Blev riktigt nöjd.

Kramar på dig

2010-01-13 @ 01:22:42
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback