Sitter uppe...

Jag sitter uppe på mitt rum nu och surfar runt. M har varit allt annat än trevlig att ha att göra med idag :/ Ett stort problem är ju att hon inte äter något och det leder till ett humör "from hell". Hon är envis som synden i förtid, men när hon inte äter så är hon ÄN VÄRRE att ha och göra med. Skriker och gastar för minsta lilla och får hon inte som hon vill så brister hela hennes värld... Nu är det nattningsdags med. Jag har försökt att ligga med henne i sängen, men det duger inte. Har försökt ha dörren stängd och stå i dörröppningen men det gick inte heller. Har försökt att vara på mitt rum och låta hon ligga i sin säng så att hon ändå ser mig, men det blir med fel. Jag har burit tillbaka henne in till sitt rum cirka 20 gånger, men ikväll vägrar jag att ge mig. JAG måste få en stund för mig själv innan jag går och lägger mig. Köket ser ut som om någon har släppt en bomb i. OK, det gör det nästan i hela lägenheten, men köket är värst. Då både Milla och Elton roar sig med vem som kan välta ut kattmaten och vattenskålen flest gånger på en dag, så finns det att göra där. Jag har redan dammsugit 4 gånger där idag + att jag har sopat och moppat 3 gånger.

Om jag någon gång i framtiden får för mig att skaffa ett till husdjur så hejda mig illa kvickt!! Jag vet inte varför jag trodde att det skulle vara en sån bra idé?! Jag har seriöst lust att strypa kattf**n ibland alltså. Vet inte hur många krukor han dratt i golvet eller hur mycket prydnadssaker han förstört?? För att inte tala om när han slänger sig lian i gardinerna eller klättrar upp för listerna med klorna. Åhhh vad du är härlig och go... - NOT!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Tänk då på oss som har två såna monster!!! :) Fast Ceasar är rätt duktig faltiskt, Cleo däremot är jag redo att sälja måååånga ggr om dan!!

I julas gick det bla 5 elljusstakar åt fanders tack vare den där...

Jaja, de är hemskt söta i mellan varven oxå.



Millas mat o sovvanor är jag däremot inte avis på. Tycker riktigt synd om dig!!!! Hoppas hon snart hittar tillbaks till gamla vanor igen!

Kramis!

2010-01-25 @ 19:59:26
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: L

TACK gumman!! Nej, det är ingen rolig period just nu. Hoppas att det snart blir bättre... Kramen.

2010-01-25 @ 20:15:29
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: novalie

Testa att tejpa fast krukorna med dubbelhäftande tejp..

Det där med klättra i gardinerna vette fan hur man ska ta bort men har han nån klätterställning han kan riva och klättra i det kanske skulle minska det där med att riva på lister och gardiner vem vet

2010-01-25 @ 21:07:29
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: louise

hej :) jag har två katter och kanske kan jag trösta dig med att dom bara är så jobbiga när dom är kattungar :) om ett par månader är dom lugnare :))

2010-01-26 @ 12:06:24
URL: http://louiceee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback