Triss i sjuklingar och svar på kommentar

Vi ligger hemma hela bunten och snorar för "glatta" livet. I morgon är det jobb igen för min del så jag måste ta tag i hemmet nu... Tjillevippen!!

Btw... Till Linda A på Fjällvägen: Jag såg din ursäkt i en kommentar... "ber om ursäkt för mitt agerande såhär i efterhand... Vill ju inte såra någon ännu mer. Jag var dum och tänkte inte innan jag agerade. Har läst din blogg i nästan ett och ett halvt år och på ett sätt känns det ju lite som att man "känner" dig, om du förstår vad jag menar... Jaja, så försök å glöm vad jag skrev! Hoppas att allt löser sig för dig".

Jag vet ju inte riktigt VEM du egentligen är, förutom den information jag fått fram genom ditt IP-nummer. Men så vitt jag vet så känner inte jag dig personligen... Du gjorde mig fruktansvärt ledsen. Jag skrev som sagt ut att jag precis hade fått ett fruktansvärt besked och pga av att jag fått ny telefon och inte hade några nummer, så behövde få tag på mina vänner. Du bad om ursäkt, så jag skall inte älta det. Men jag kan inte i mitt liv förstå VARFÖR du vill göra någon ännu mer ledsen som redan mår så fruktansvärt dåligt?! Men som sagt... Det får stå för dig, och du var ju trots allt stor nog att be om ursäkt för ditt agerande. Då kan även jag göra detta... JAG borde inte ha kallat dig för ragata, och bett dig hålla käften. Det är som du säger en öppen blogg där det är fritt att kommentera. Däremot efter vad jag precis har gått igenom, så kändes det som om någon (läs: du) slet ut mitt hjärta och stampade på det. NU skall jag försöka släppa dessa kommentarer och istället bara tänka på att försöka må bättre igen. Vi kommer att ta Oss igenom även detta.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tanya

Skicka gärna ett mess till mej. Jag har inte kvar ditt nummer heller. När jag bytte telefon sparades bara ett nummer från varje kontakt.

Är det något, är det bara att höra av sig gumman!

2010-01-28 @ 12:26:25
Postat av: Evelyn

Hej vännen! Skickar en stor KRAM då det verkar som att du behöver det just nu. Läser din blogg nästan varje dag och tycker du är duktig och stark som klarar av alla motgångar som slängs i ansiktet på dig. Skit i folk som inte begriper (inte helt enkelt, jag vet) och ta väl hand om dig själv och din familj.kram Evelyn och Emil

2010-01-28 @ 13:09:58
Postat av: Lena Ljungberg

Lena, Lena, Lena min älskade vän. Vad som än har hänt så beklagar jag. Du vet vart jag finns om du behöver mig. Tveka aldrig att ringa mig. Jag finns för dig. Du är självklart välkommen ner till oss med om du känner att du behöver komma bort ett par dagar. Det finns alltid plats för er hos oss i söder.



Till dig, och alla andra, som inte står för vem du/ni är..... alla har rätt till sin åsikt. Även du/ni. Men du kan ju åtmindstone vara vuxen nog att stå för dom och inte vara anonym. Skärp dig och stå för dina åsikter eller behåll dom för dig själv.

2010-01-28 @ 13:17:43
URL: http://mammalenas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback