Två minuter i tio

*OMG* Ibland undrar jag verkligen om jag seriöst inte skulle ta bort huvudet om det inte satt fast alltså... Jag är som en yr höna för jämnan känns det som. Två minuter i tio så kommer jag på att jag har glömt att ta upp tvätten. Och eftersom vi har elektroniskt lås och man endast kommer in på sin tid, så var det bråttom, då min slutade klockan 22. Ner hann jag, men det var på håret som Ni förstår. Not fun at all!! Och det enda jag kunde tänka på i mitt löp var att måtte inte barnen vakna där uppe :/ Ibland suger det att vara ensamstående...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

ja tyvärr tänker man ju inte så klart när man är stressad och då gör man sådana grejer och blir ännu mer stressad över att man inbillar sej att man fått demenn eller något liknande.

2010-01-29 @ 19:22:36
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback