Bulgarian Diary part one

Det var med en massa pirr i magen som jag entrade flygplatsen och destinationen som skulle ta Oss till Bulgarien. Milla var med och lämnade av mig och hon skrek helt förtvivlat när dom körde därifrån. Usch, vad hemskt det var att lämna min förtvivlade lilla dotter. Hon var helt förstörd verkligen... När jag kom in på Landvetter så fick jag ett sms av Mamma där det stod... "Tio djupa andetag. Allt kommer att gå jättebra! Njut i fulla drag! Längtar redan efter dig. Ha det skönt B-) Älskar dig! Kramar" Detta meddelande fick mig verkligen att stortjuta, helt ensam med sprutande tårar, mitt på flygplatsen. Min Mamma och jag har ett band som inte kan beskrivas i ord och hon vet ALLTID vad jag behöver. Nästan i alla fall ;) I mina ögon är hon så gott som perfekt!!

Planet var i tid och Lina och jag stod tårögda, lyckliga och fulla av förväntan när det var dags att stiga på Thomas Cook Airline. Ett steg närmare vår destination. Vi är äntligen i luften... 




Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

fina

2010-07-15 @ 21:17:09
Postat av: L

♥♥♥

2010-07-15 @ 21:38:47
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: ikcvnfx

Ux a ozihezadu haroz umetoni ufati oxod difudeqiwe mibububec xu!!

2012-10-16 @ 12:41:15
URL: http://www.asawulif.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback