Bulgarian Diary

Im back im back im back och det känns så skönt... Mindre skönt är det är jag är sjuk. Blev sjuk de två sista dagarna där nere och än är jag långt ifrån bra. Har varit läskigt dålig och hostat sönder lungorna, snorat, haft ont i halsen, feber, illamående och yrsel. Kallsvettas som en liten blå gör jag med :/ Ingen härlig kombo vill jag lova!! Så ett långt inlägg kommer det inte att bli nu, men så fort jag får ork så skall Ni få läsa om min "Bulgarian Diary" som jag kommer att skriva i 7 delar (tror jag). En del för varje dag!! Jag är riktigt käs nu, men knaprade lite mer för en halvtimma sedan, så kanske kanske börjar det värka snart...?? Två mackor slängde jag precis i mig också, och nu skall jag hämta två till. Säger bara en sak...

JÄKEL VAD JAG HAR SAKNAT SVENSK MAT !!!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Välkommen hem!

2010-07-13 @ 19:57:54
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: angeloflove

Välkomen hem gumman!

Puuusss

2010-07-13 @ 20:56:14
Postat av: Maria

Välkommen hem vännen, hoppas du kryar på dig snart.

Kramar i massor

2010-07-13 @ 22:17:22
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback