I röjartagen

Som vi har röjt och haft Oss idag. Mina underbara päron har varit här och hjälpt mig och städat, och även brorsorna har varit här och borrat upp hyllor. Det börjar numera likna ett hem här igen och jag går runt som i ett lyckorus när jag tänker på hur fint det är ♥ Om bara den jäkla mattläggaren kunde hålla vad han lovade. Han skulle varit klar för två veckor sedan, men han har inte ens börjat än. Idag har jag ringt honom sex gånger, men han vägrar svara. Fick tag på honom igår, och lovade han att han skulle komma och börja idag, men idag vägrar han svara... KUL!! Och lätt att fixa en ny nu i semestertider... ?? - NOT!! Och allt är nedrivet och vattnet är avstängt =( Så vi får se när jag får mitt badrum klart... Gud vad jag avskyr människor som inte kan hålla sitt ord. Är det några jag ser ner på så är det sådana... Fy!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: angeloflove

Men va f*n det dära badrummet har verkligne dragit ut på tiden? Du borde begära en del av pengarna tillbaka pga det!

Och att inte svara då?

Vilken stil!



Här blir det emd röjjande idag,

och tvätta i vår nya maskin hihi..



Puss&kram

2010-07-26 @ 08:54:59
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se
Postat av: J

hatar hantverkare!!!! dom ska då fan alltid dröja o undvika att svara när man ringer, gaah

2010-07-26 @ 13:12:18
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: Modern

Tyvärr är detta inget nytt med hantverkare. Tyvärr!

2010-07-29 @ 23:46:09
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback