Lena Lena Lena...

Vart är din blogglust?? Glömde du kvar den i Bulgarien kanske?? Nu sitter jag i pyjamasen på jobbet och hade tänkt att börja skriva på min Bulgarian Diary, men vet Ni vad jag kom på sen?? Att jag orkar faktiskt inte göra det, så jag skippart. För idag i alla fall...

Går av i morgon bitti och då skall jag hem och greja. När jag kom hem från Bulgarien så upptäckte jag att dom mest fantastiska päronen som någonsin existerat, har gjort klart nästan hela övervåningen. Lagt golv (snart överallt), tapetserat klart Millas och mitt rum, målat fönstren och satt upp en hel del listor. Är dom bäst eller bara bäst!! Jag må ha otur i kärlek, men jag har ta mig fasen fått de mest underbara föräldrar som går att få. Och dom skulle jag inte byta bort för allt i världen... TACK för att Ni finns älskade ♥   

Och förresten... Resultat får Ni se först när det är helt klart!!

Mitt badrum SKULLE däremot vara klart, men det är däremot orört. Är så grymt besviken, och när jag ringer och frågar vad 17 som står på så sa han att det kom något i vägen och att han inte kan börja förrän om tidigast 2 veckor (!!!). Och det finns inget jag kan göra åt saken, förutom att vänta... KUL!! :/

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback