Shop until you drop

Raz lämnade jag av i stan idag för en liten tripp till Hällvadsholm (?). Nicklas tjejs föräldrar bor där ute så Raz skulle få komma dit och hälsa på. Milla var helt förtvivlad när vi åkte där ifrån eftersom Raz stannade kvar och inte hon. Är det någon Milla har separationsångest från så är det sin storebror. Mig med, men annars är det nog Rasmus som hägrar mest. Dom skulle kunna sitta ihop dom ungarna. Härligt med syskonkärlek ♥ 

Milla och jag åkte och hämtade upp lillebror Danny och tog Oss sedan en tur till TORP. Åt god mat, shoppade och hade det mysigt. Maten var iofs ingen höjdare, den var bara stenhård och dyr, men räkorna var goda ändå ;)  Shoppat mer än det var tänkt blev det med, men lika glad är jag för det. En massa fynd gjordes det ju, från KappAhl, MQ, och Din Sko. Lite H&M med, men det finns det inga bildbevis på ;)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Massa fina grejer

2010-07-29 @ 23:42:46
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback