Vänskap

Riktig vänskap underbart och fantastiskt och något man verkligen inte skall ta för givet. När man hittar rätt så, så vet man bara och jag känner mig så lycklig lottad över att jag får ha så underbara människor i mitt liv. Mina vänner ger mig så mycket, och jag hoppas att jag gör det även till dom ♥ Dagen och kvällen har spenderats med finaste Lina och hennes vackra barn och vi har verkligen haft det perfekt, Milla och jag. Detta är en människa som har studsat rakt in i mitt hjärta, och jag är övertygad om att hon kommer vila tryggt där länge länge länge... Tänk vilken tur jag har att ha så fina vänner... TACK för en amazing day ♥ Det gör vi om snart igen!!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lina

Jag har gått runt och smålett hela dagen, så glad är jag över gårdagen ;) Haha känns nästan som att jag är lite kär ;)

2010-07-25 @ 16:49:44
URL: http://yiyah.blogg,se

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback